Siit leiate vastuseid meile sagedamini esitatud küsimustele.
Kust saab teie tooteid osta?
Kõik tooted on saadaval meie rahvusvahelises veebipoes.
Mul on konkreetse toote kohta küsimusi, kes võiks mind aidata?
- Kui teil on huvi toodete vastu, siis külastage toote lehte ja vaadake lehe allosas korduma kippuvaid küsimusi. Meil on pea iga toote kohta individuaalsed K.K.K.-d.
- Pakume ka 1×1 videokonsultatsiooni võimalust. Vajutage siia, et endale aeg kinni panna. Seal saate kalendrist valida endale 15-minutilise videokonsultatsioon Tailsplaneti meeskonna liikmega, kes aitab teie küsimustele vastata.
- Kui olete oma toote poest ostnud, pöörduge kohalike kaupluste ekspertide poole.
Kust leida teie tooteid?
Saadame oma tooted veebipoest igasse maailmanurka!
Toode, mida soovin tellida, on hetkel otsas. Millal see jälle laos on?
Kui toode on laost otsas, võite meile e-kirja saata ja me võtame teiega ühendust niipea, kui see on laos olemas. See ei kehti lõpetatud mudelite kohta, mida enam ei toodeta.
Kuidas teha tellimust e-poest?
- Vali meelepärane toode
- Vajutades nupule «lisa ostukorvi», läheb valitud toode automaatselt ostukorvi
- Ostukorvi sisu näed, kui liigud kas valitud toote pealt otse ostukorvi või teed valiku lehekülje päises oleva ostukorvi nupu kaudu.
- «Ava ostukorv» vaates saad muuta toodete koguseid ja vajadusel neid nimekirjast kustutada
- Kui tellimus on koos, vajuta nupule «Tellimuse vormistamine», sisesta soovitud andmed ja vali kohaletoimetamisviis
- Vali sobiv makseviis ja tasu tellimuse eest. Pärast makse sooritamist vajuta kindlasti nupule «Tagasi kaupmehe juurde».
Kas ma pean olema sisselogitud, kui soovin osta e-poest?
E-poest ostmiseks ei pea olema sisse logitud. Lisa soovitud kaubad ostukorvi, vali kohaletoimetamisviis, täida nõutud andmed ning tasu ostu eest.
Miks ja kuidas e-poes luua “Minu konto”?
- saab mugavalt ja kiirelt osta, sest kõik vajalikud väljad on juba eeltäidetud;
- saab igal ajahetkel vaadata enda ostuajalugu sh. arved ja tooted;
- võimaluse jälgida tellitud kauba liikumist ja staatust;
- on kursis Tailsplaneti sooduskampaaniatega ja uudistoodetega;
- saab osa Tailsplaneti püsikliendi kuupakkumistest.
Millal jõuab kaup minuni?
Meil on rahvusvaheline tarne. Kõik meie e-poe tellimused tarnitakse Eestist, Harjumaalt. Meie rahvusvahelised tellimused tarnitakse DHL Expressiga ja nende keskmine tarneaeg on 3–8 tööpäeva. (Töötlemine 1-3 päeva, saatmine 2-5 päeva). Eesti-sisesed tellimused jõuavad keskmiselt kliendini 3 tööpäeva jooksul, peale arve tasumist.
Soovin maksta arvega. Mis ma tegema pean?
Selleks, et maksta arvega veebipoes www.tailsplanet.ee tellimuse eest, palun kirjutage oma soov info@tailsplanet.com. Seejärel saadetakse teile ettemaksuarve, mille laekumise järel võetakse tellimus töösse.
Millist kaupa ei saa tagastada ja miks?
Tagastada ei saa tooteid, mis on aja jooksul saanud kahjustada õnnetuse, kulumise, vale kasutamise või materjalide loodusliku lagunemise tõttu.